måndag 11 oktober 2010

Hello world

Välkommen till min blogg. Detta är mitt första inlägg.. Känns lite nervöst.
Jag bör väl förklara mig. Behöver denna värld verkligen en blogg till? Nope. Behövs inte! Men som tur är så är denna blogg först och främst till mig själv.

En samlingsplas!

Jag vill skapa en samlingsplats för alla mina goda idéer. De börjar bli lite väl många, så för att inte glömma så drar jag nytta av datorns betydligt bättre minneskapacitet.

När idéer blir fria

Men den främsta anledningen är att jag vill att idéerna skall komma till nytta.
Inte alla, men kanske några kan leda till något nytt och positivt..
Jag delar gärna med mig.

Går det att förverkliga de goda idéerna?

Kanske.. Jag hoppas iallafall det. Så kommentera gärna!
Jag hoppas på ett gott samarbete.

2 kommentarer:

  1. Gillar din idé, idéutbyte leder oss framåt!
    Gillar också titeln du valt på detta första inlägg (http://sv.wikipedia.org/wiki/Hello_World).

    SvaraRadera
  2. Tack för wikisidan.
    Kul att se exempel på så många programmeringsspråk.
    Raden i PHP skrev jag en gång i tiden ofta..

    SvaraRadera